Monday, March 15, 2010

~~Bila hati berbicara...~~

salam kengkawan...

ummm....ape aku ase saat n ketika ini...xde ape cume juz meluangkan sisa waktu yg ade je....prsn ketika ni dh ok...tiade lg rs skt or parah yg mencengkam mcm yg dlu tu...skrg dh pulih...coz org di sekeliling aku sntiase bg aku support n spirit....yg buat aku mampu bangun dr segale rs skt dan trus melangkah setelah aku jtuh di sudut itu seketika dulu...dan kini semua itu telah pn aku relakan ianya berlalu pergi perlahan-lahan dr ati ini....

dan bila ati berbicara utk segale rs yg prnh wujud itu...apakah jwpn yg bakal dinokhtahkan...aku hnye membiarkan ati ini berbicara...utk aku mencari ape yg terbaik lam hdup ni...kdang benar kate ati 2 btl..n kdang aku prlu juge jgn diturutkan kate ati 2...bak kate pepatah ikt ati binasa...pndek kate...aku prlu menyimpulkan dgn seerat mungkin sblm aku mahu menurut kate ati ini...

setelah aku berbicara ngan ati sndri...setelah aku gune akal utk menilai rse yg ade lam ati ini...then ternokhtahlah 1 jwpn yg selame ini aku msih agak ragu2 utk berpaut pd jwpn itu..tp skrg aku sudah yakin ngan jwpn itu....biar la aku mgkin sepi ngan jwpn itu...tp itu yg seeloknye...
sepi ini akan terhapus pd saat ketikanya...sememangnye prlu utk berbicara ngan ati sndri...agar rs yakin itu akan ttp ade...n terhenti segale lamunan yg prnh menerjah ruang hdup ini...

No comments:

Post a Comment